9 Temmuz 2021 Cuma

Lan Oğlum Saçmalamayın

Sabır denen nehir sığmaz olur yataklarına,

Benim nal gibi ideolocyam var, hey Senegal sana söylüyorum!

Nuh (a.s.) görse tabanında delik açardı geminin…

Bu şiirden bir halt olmaz kumaşı güzel değil!

Göğsünüzün gökyüzünde vurulup düşmüş hür kuşlar,

Becereceğiniz şey gitmemekti, gişecileri işten kovun!

Tanrım sen kul yaratırsın biz insan peydahlarız.

Dünya ne kadar İsrailli, yıkılsın şu duvarlarınız!

Öfkemden düştü bu beddua; ağlayamayasınız!

Bir bakıma da haklısınız…

Basma etek satan bütün butiklerden sen çıkıyorsun,

Adını veriyorlar şehrin yeni dikilmiş lambalarına,

Ben birazdan namaz kılıp yatayım diyorum elimi tut,

Çünkü stadyumlar boşaldı, bugün şair olmak ayıp.

Ya bir kez öpeyim dudaklarını ya bana bir novalgin ver,

Başım çatlıyor,

Ayakkabılarının altı erisin,

Erisin ki ne demek öğren harita mühendisliği,

Sevgilim biraz fazla erotik olacak ama,

Keşke Neşet Ertaş konserinde tanışsaydım seninle…

Ne için erken ne için geç, bana sorma ben Greenwich miyim?!

Sadece başım çatlıyor,

Ya bir kez öpeyim dudaklarını ya bana bir novalgin ver!

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder